بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ahad, 21 November 2010

takde tajuk

Aku demam. Memang boring. Malam tadi tetibe muntah dengan teruknya. Sampai terjaga jam 4.30 pagi. Itupun sebab takut tertelan muntah. Nanti mati. Waaa boleh lak fikir camtuh. Huhu. Dan pagi ni terus demam. Haih.

Setiap kali demam macam ni lah. Paksa gak diri tido ngadap kipas walaupun sejuk cam nak mati. Ni sebab baca novel hlovate la ni. Pastu paksa gak wat keje cam biasa sebab Alang kate kalau demam jangan biar demam tuh kawal kite. Biar kite yang kawal dia. Wahhh sejak bila abang aku jadik doc nih??? tapi okay la. badan tak panas mane pun just lemah lembik sikit la. Haish. Demam berjangkit kot. tsk. tsk. tsk.

Urmmm...kakak baru balik. Lagi la menambah sedih. Ah malas nak layan. 3 hari je kakak kat kl senanye tapi dah dok sembang hari2 cam terasa gak la kan tetibe alone je plak kat umah ni. Semua orang takde. Kijam! Kakak, meh la dok kl balik! grrrrrrrrrrr........

dan juga semalam...mempertahan kan prinsip. bukan lah nak perasan diri ni baik sangat ke, alim ke, ape ke...just tanak didik diri pegi ke tempat2 camtuh. walaupun tahu bukan buat ape pun just dtg tengok orang, tengok persembahan yadda yadda, habis majlis balik. tapi once kite buat something yang selama ni kite elakkan, kite takkan boleh tinggalkan. mesti nanti akan menjadi2. so aku tanak jadi camtuh. keluarga aku percaya aku bukan jenis yang pegi tempat camtuh. so aku tanak ragut kepercayaan tuh. harap faham.

1 ulasan:

nurulnh berkata...

dah public kan blog ek? :)