بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Jumaat, 12 November 2010

Saya Boring. Sila Paham.

Syarat-syarat :
1. 'Tag' dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.


Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
:: cari tempat praktikal sambil tengok siapa yang dah memohon.

2. 2 jam yang lalu?
:: sama. sambil berbalas-balas komen di 'mukabuku' (facebook..hehe)

2. Anda suka
:: buat orang bahagia dengan apa yang saya berikan. saya suka tengok senyuman mereka. tapi apa2 pun saya tetap suka tulip. selamanya.

3. Minggu lepas
:: melalui hari-hari perpisahan dengan sahabat tercinta. minggu merindui. sakit tau.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
:: Pelengkap Hidupku
:: Bila Rindu
:: For The Rest of My Life

5. 3 binatang yang anda tak suka
:: lipas
:: labah-labah
:: segala jenis serangga & binatang terbang

6. 5 fakta tentang anda
:: saya takde kekasih dan takde skandal.
:: saya sayang sangat kat mak abah saya sampai saya rasa saya sanggup buat apa saja untuk mereka. serius!
:: saya suka baca buku tulisan pahrol mohd juoi
:: saya betul2 nak belajar bahasa isyarat sampai saya mampu berkomunikasi dengan adik2 saya yang pekak tanpa perlu dibantu orang lain.
:: Saya tak suka lelaki gatal.

7. tahun depan mungkin
:: saya akan berkahwin. haha :p

8. Saya tak reti
:: bercinta.

9. Saya pandai
:: jaga diri saya :)

10. Kawan saya
:: terbaik.

11. Saya ada
:: Masalah?

12. Saya seorang
:: yang unik.

13. Adik saya
:: pekak.

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
:: tengok gambar2 lama
:: baca sms2 dari insan2 kesayangan
:: main game
:: dengar lagu
:: borak dengan nanad, ja, ema, nadia, syira dan awak :)

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
:: tidak pernah.

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
:: saya tak pernah bercinta. saya ni nampak macam orang ade pengalaman ke? haduiii

17. Saya rindu
:: mak. setiap saat. tapi sekarang saya tengah rindu semua orang jugak T___T

18. Saya tak sabar
:: nak jumpa keluarga saya :)

19. 5 laman yang anda slalu layari:
:: facebook.
:: blog.
:: ym.
:: yahoo.
:: google.

20. siapa yang anda mahu tag?
:: saya tatau siapa yang baca entri ni jadi siapa2 yang sudi anda dipersilakan :)

*diambil daripada cik nazira. heheh. halal ye babe :D

Tiada ulasan: