بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ahad, 14 November 2010

Kerana Aku Bosan

1.Adakah anda rasa anda HOT?

saya tak suka perasan :p


2.upload gambar kegemaran anda


3. Kenapa anda suka gambar ini?

sebab berapa ratus ribu kali tengok pun tak pernah jemu :)


4. Bila kali terakhir makan pizza?

oh sukar untuk saya ingatkan balik kerana sesungguhnya kewangan saya tidak melayakkan saya untuk selalu makan pizza.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Sepi (instrumental). Sungguh dah lama saya tak melayan sepi. t.o.u.c.h.i.n.g.

6. Apa yang sedang anda buat selain dari buat tag ni?

chatting

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?

ija.
itu tandanya saya masih mempunyai keluarga :)

8.Tag lagi lima orang:

oh saya tanak jawab pada mulanya tapi sebab dah tertengok soalan bawah, terpaksa listkan jugak. heheh
1. jaja
2. nanad
3. ema
4. nadia
5. syira
(walaupun no 3-5 xde blog..buat2 je lah macam ade..huhu)

9. Siapa no 1?

kawan baik yang paling memahami.

10. Siapakah orang nombor 2?

pencinta gajah.
orang yang tak pernah bosan dengan saya. kan? kan? kan? :)

11. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?

haiii...soalan. mestilah.

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?

insyaAllah...on going
*jawab dengan senyuman*

13. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.

Dia tabah.

Tiada ulasan: