بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Rabu, 10 Mac 2010

kesayangan

ni aku beli masa pegi kedah tahun 2008. pas abes diploma. first time kot aku g bila da dewasa ni. g umah ema n umah kakak. pastu ema bawak g jalan jalan kat Pekan Rabu, aku pon beli plate ni. tanda kenangan. rindu kat Ema :)



ni hadiah besday aku tahun ni. dari Jaja yang semakin comey n jelita. kikiki. cute kan? aku suke sangat. tp sayang nak guna. haha. ni pon baru je bukak plastik katak ni sebab nak amik gamba. hehe. thanks ja. rindu awak jugak even jumpa every weekend :)


yang ni plak hadiah harijadi aku dari Mas. cupcakes. so so cute. rasa cam nak makan je. tp made by towel la plak kan. huhu. oh ade lagi satu senanye Mas kasi tp lupe laa plak nak amik. cantik je tergantung kat board aku. words for best friends. suka sangat ^^,

ni plak siput magnet. aku beli sama ngan Nadia. so kat board die pon ade gak seketoi. comey kan menatang ni? haha

erkkk...tatau nape garfield ni nak interframe gak. selipar dalam bilik :D

Tiada ulasan: