بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Khamis, 25 Mac 2010

aku rasa sangat bosan. minggu ni minggu paling jiwa kosong. paling tak berperasaan. semua citer yang datang cam x brape engat dalam kepala aku ni. hari isnin hari tuh present fiqh muamalat. last presentor. haih semua muka dah layu dah menyampah tunggu bila la presentation nak abes. aku tak suka presentation sebab takde orang yang suka dengar orang bercakap. unless, orang yang nak bercakap tuh cantik, cute, handsome or macho. sure cakap bende takde isi pon orang akan dengar gak ngan penuh perasaan. bosan. petang tuh plak dapat markah test human resource. alhamdulillah. got A :)

hari selasa. tah. tak ingat plak ape yang blaku. oh lec research bg video untukmu ibu tuh. da cite dah. rabu. bersungguh sungguh aku nak ponteng kelas marketing tapi tatau la kenapa bertahan gak aku 2 jam dalam dewan kuliah. minggu ni sangat laa malass nak pegi kelas. tolong bagi nasihat kat budak malas ni weh.

hari hari aku bangun lambat skang ni. paling awal pun 7.30. bersubuh gajah aku tiap tiap pagi. astaghfirullah. tu yang jadi malass tu kot nak pegi kelas. nak jalan jauh g padang kawad lagi. haih syukur lah dapat gak naik bas free hari2. isk.

bayangkan weh tiap tiap hari berniat nak ponteng kelas tapi tak penah satu class pun minggu ni aku fail nak attend. geram betol aku. haha. hati tak penah ikhlas. isk.

minggu ni banyak assigment. individual marketing-done. ctu-in progress. group marketing-nothing. group hr-nothing (tapi aku wat summarize of the case je...heheh). past year fiqh muamalat. quiz bla bla bla. pastu awal april test selambak. semua terima tanpa perasaan. bila nak final weh?

wedding atan ahad ni. nape ntah aku rasa malas sangat nak pegi?

tak baik sungguh. kang bila aku punya majlis takde orang nak datang baru tau nak rasa ralat. g je la. pegi.

p/s: ni tengah mengisi masa baca blog orang. lama gak aku tak ambik tahu kehidupan orang lain nih. haha. blog cik cumey menarek ^^,

Tiada ulasan: