بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Selasa, 7 Jun 2011

Random 070611




~inche result akan menunjukkan wajahnya lebih kurang 10 hari lagi. Mak oiii dekat dahh rupanye! harap harap handsome kacak menawan hati lah kan. tapii tapii entah lah labu. rasa macam kena jumpa inche result lagi pun ade. haih. entah ape lah yang aku merepek masa jawab exam ritu. paper risk. rasa macam tu yang paling teruk selain islamic capital market gamaknya. tak tido malam time tu. cuak sangat. last2 masa jawab mengantuk gile tenggiling. huwaaa...tamao ingat dah! tunggu je la 17 jun nanti ye. tolonglah berwajah kacak wahai inche result pujaanku...ecehhh!



~bila cuti, memang jaranglah aku ni wujud kat kota. macam pelik kan? rumah kat gombak tu je haa. ayah pun duk sane. tapi bila cuti je aku dok bertenggek kat kampung takpun kat negeri jelapang padi ni haa. tahan pulak budak bandar macam aku ni dok kampung ye? dulu aku tak macam ni pun. bila cuti ade je aku terpacak kat rumah. beronggeng ronggeng bagai. tapi segalanya berubah sejak tahun 2009. setiap kali cuti semester memang aku akan tinggalkan gombak. dan balik pun selalunya bila dah dekat2 nak abes cuti. so cuti pun cam tak guna gak la tak dapat nak jumpe member2 lame, bile time belajar memang lagi mimpilah nak jumpe bagai kan. haha. so secara lebih jelas dan nyata, sejak aku amik degree, cuti sem aku memang dihabiskan di luar kota. walaupun hakikat yang sebenarnya aku rindukan kehidupan di gombak. rindu nak jumpe nanad, syira, nazira yadda yadda. tambah2 lak skang ema ngan nadia pun ade kat sane tapi apakan daya... =)


gambar yang tak berapa nak berkait rapat *sigh*


~dah seminggu batuk teruk plus sakit tekak. sakitnya hanya Allah je la yang tahu. memang sampai termuntah2 jadinya bila dah batuk teruk sangat. tidur jadi tak lena. makan minum pun susah rasa macam nak tersedak je manjang. ade sekali tu kahak sampai berdarah. tak tahu la. dah brape jenis ubat dah habis kena telan. makan madu dengan perahan limau nipis, makan gula2 woods, ubat batuk klinik, fisherman's friends, hurix's, minum air suam etc tapi rasa macam batuk semakin teruk je mengape??? sakit hoo dada ni menahannya. pergilah wahai penyakit batuk! T____________T


okbai.

5 ulasan:

amier_fekhry berkata...

xpe lah tinggalkan bandar... duduk bandar, belajar kat bandar so sekali sekala pi kg kan best... Pilah jumpa doktor wahai cik tulip. bahayaa tau.

nadirah yusof berkata...

adeh, takot jugak. tah apa2 jawab risk ICM. harap tade ape2 -____- gud luck, k?

Tulip Chantek berkata...

fekhry: haha. yeap2. kat kampung damai je. I loike! hoho. urm ok sket dah kot batuk ni. tapi seminggu jugak la sakitnye. huhu. thanks! :)


nadirah: jom lah kite cuak bersame2.ade brape ari je lagi ni haa.huhu.gudluck juga yeah :)

zyra j berkata...

nme ak yg ke-3? sentappp!

Tulip Chantek berkata...

ahaha...yeke babe? tu random je lah yang. ko jangan nak ngade sentap. updet aku ko takde tertinggal pun kot. aku report punye. weee miss u muchhh. x larat dah nak kepam story. satu da kantoi. huhu

xmao sentap ea? :)