بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Sabtu, 21 Mei 2011

:')

Assalamualaikum....
Alhamdulillah cik tulip masih diberi nikmat nyawa lagi dan baru nak terkedek2 updet blog sebelum lupa segala cerita yang manis :)

saya baru lepas menghadiri konvo kawan2 sy masa diploma dulu. tapi kali ni konvo degree dorang pulak lah kan. yeay! dorang dah abes belaja & mostly kedengaran success dgn kehidupan masing2. ade yg da kawen, ade yg sambung blaja, ade yg dah keje yadda yadda. Alhamdulillah.

Saya dah lama menjauh...pergi dan mengasingkan diri. dan kini itu dah jadi satu lipatan memori yang manis dalam kepahitan melaluinya, dan saya rasa saya dah mampu terima & face dgn hati yang terbuka :)

tahniah teman2 yang manis, yang pernah mewarnai suka duka hari2 ketika diploma dulu..walau kini haluan kita dah tak sama, berhubung pun jarang sekali, namun kenangan kita bersama masih tetap menjadi pengalaman yang berharga, yang menjadikan saya dewasa untuk hari ini. jujurnya, saya rindu sangat kat mereka. Dan masa kami bersama telah lama tiba di penghujungnya. tidak mengapa. walau jarak memisahkan semoga ukhwah kita berkekalan baik hingga ke penghujung nyawa :)

I am so excited mase jumpa dorang semua ni secara kebetulan kat DATC. hihi. cantik2 uols. nur siap dapat ANC lagi! congrats! congrats! kawan2 sy success semuanya :)


ini shaza. dan dia tercicir dalam gamba in group. she is one of the closed friend during my diploma days. she is very understanding. kitorang xdelah rapat sangat pun tapi saya tahu dia selalu memahami keadaan saya :) congrats shaza! syukur dapat jumpa! XD

ini pulak jihan@jay. masa part 2 saya rapat dengan dia. pena share a lot of things too. walaupun end up with macam2 konflik yang ntah apa apa but I do miss her! congrats jay :) skang die dah keje kat..urmm kpmg? if I'm not mistaken la. hihi


ini bukan skandal yeah. saya anggap dia sbg kawan baik lelaki pertama sy mase kat uni. Saya banyak belajar dari dia. Dari macam2 sudut dan mungkin juga kerana dia, saya menjadi saya pada hari ini. oh dia zul. sangattt pandai. dan kacak juge..lame dah tak jumpe dia ni. dan dah tak ingat pun bila kali yang terakhir itu. haha. jom kawan balik nak tak? =p


dan ini puan emarashida. sebab utama saya dan cik nadia memunculkan diri di majlis konvokesyen kali pertama di DATC ini :) tahniah puan ema. tahun 2011 memang tahun bertuah awak. bulan januari bertunang, bulan mac kahwin, bulan mei konvo...wahwahwah...bulan julai nanti apa agaknye ye? pregnant kuttt =p cantik kan dia? tanpa mekap pun dah berseri2...maklumlah konvo ditemani encik suwami :D

tapi sayangnya cik jaja tiada di majlis penuh gemilang ini. takde rezeki nak jumpa dan meraikan. ape2 pun tahniah untuk semua kawan2 degree in accountancy, UiTM Shah Alam!
Officially graduated on 19 May 2011 at Dewan Agong Tuanku Canselor :)
May success & happiness always be with you all!!

The one who never succeed to forget you,
izzahsobki :)

3 ulasan:

nurulnh berkata...

suka smua gmbr2 itu.. ;-) weeee...

zyra j berkata...

ee xdtg pn i pnye konvo. menci taw :'( (hakhak. gedik!)

Tulip Chantek berkata...

haha. lain kali konvo la kat uitm. senang aku nak datang. utm jauh la babe. hihi :p