بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Isnin, 10 Januari 2011

Isnin Yang Boring

Hari ni takde kelas. Sepatutnya ada jam 2.10 sampai 6 petang. kelas berisiko tinggi & qawaid fiqhiyyah. tapi cancel sebab lecturer meeting. Esok pun kelas berisiko tinggi cancel. jam 2 petang. kelas advance fiqh esok pun cancel jugak. jam 8.30 pagi. yang mungkin ada kelas islamic banking & financial services. tu pun kalau en faizal berkobar2 nak mengajar sebab beliau pun meeting gak esok. aigoo. nak buat ape takde kelas ni?

Okay. sebenarnya aku ade kerja. google google grameen bank kat bangladesh tu, amik tahu sikit pasal fractional reserve banking yang deposit2 money tp boleh withdraw tu haa, baca tafsir yang berkaitan dan soalan paling best sekali nak kena jawab, apa yang bertuahnya aku dan kamu dilahirkan sebagai seorang Muslim? dan sambil2 itu aku google pasal haid wanita - senggugut. okay, aku post nanti bila dah dapat info cukup dan olahan yang menarik. eheh.

busy kan aku? tipu betul cakap isnin yang boring. haih.



3 ulasan:

zyra j berkata...

ko busy ok. chat ngn aku. haha xD

Tulip Chantek berkata...

mahu tak busy. naseb baik tak bersambung kat phone. haha.

zyra j berkata...

haha tu over. lenguh tgn ak. lol :P