بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Jumaat, 23 April 2010

exam oh exam

hari ni dah settle 4 paper. dalam perasaan yang sungguh mengecewakan.

pagi tadi paper fiqh muamalat. tengok soalan je terus rasa cam nak tutup balik n anta kat pengawas peperiksaan dengan alasan,

"saya tak faham apa soalan ni nak"

tapi memang tak lah kan aku berperangai begitu. huuuuuu. soalan tak la susah sangat kot...tapi fizikal n mental aku ni dah letih sangat. masa tengah jawab pun dah terasa letih. tulisan jangan cakap weh. boley bertanding ngan doc kot...tapi aku lawa sket la. hooo.

banyak yang aku tak ingat. sebab x sempat nak revise semalam gara gara terlalu letih. dan kurangnya semangat. sempat revise sket je. yg aku tak revise tuh laa yang die tanye. kantoi tak engat impediment to subject matters sebab aku sempat tang contracting parties n sighah je. riba pon setakat riba al qard, riba jahiliyah n riba an nasiyyah. tapi yang masuk riba al fadl -.-

kecewa tahu.

haa sebelum nak exam tuh sempat lak tuh salah tempat. mana lah saya terer environment art & design. pena exam kat situ pon sekali je. kat auditorium. yang tadi pun auditorium gak tapi auditorium seni halus. tatau kat mana. tsk. tsk. menggelabah gile time tuh. jam dah 8.15 exam kul 8.30. nasib la masa sampai tuh x kena masuk dewan lagi. tak suka saya nak exam datang lambat lambat ni.

abes exam teros meroyan royan ngan azie. paper paling susah antara 4 paper ni. seriously dah hilang tenaga. tak boleh nak fikir. tak boleh nak absorb. bak kate mas, memang kecewa sebab paper yang boleh score jadi camni. kire cam x berkesan gak la kan dapat fullmark first test ritu T_T

balik bilik kecewa lagi. tak dapat terima hakikat rasanya tak mampu buat paper tadi. cuba tido untuk hilangkan kesedihan, takde makna.

huh, need to work hard for next two papers -->> research methodology (25/04) and marketing (26/04)

Ya Allah, berilah kekuatan fizikal & mental kepada hambaMu yang lemah ini. Amin!

Tiada ulasan: