بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Selasa, 27 April 2010

Cuti Sudah Bermula~

hi stalker :)

saya baru habis exam semalam. dan last paper saya adalah marketing. senior saya cakap, marketing is easy. tak baca buku boleh score. dia menipu. hakikatnya, saya baca, faham dan ingat but at the end saya tahu marketing akan rosakkan result saya semester ini. disaster you know. mungkin jugak sebab last paper...dan otak saya pun dah penat asyik diperah perah sepanjang 5 hari ni, oleh itu saya hilang debaran nak jawab paper ni dan ditambah pulak saya dah tatau nak panik camne lagi. haha.

ape yang aku nak merepek ni?

okay, whatever pun exam dah habis. dan saya bersyukur dah boleh mula rehat :)

tapi skang saya masih kat shah alam. tak habis packing barang lagi. dan ditambah pula tergendala gara-gara ada family lipas bermastautin dalam rak buku saya -.- saya kemas selalu okay but since saya sedar ade kewujudan lipas dalam bilik tuh, saya tak pena sentuh2 dah rak tuh. tengok tengok tadi dah bermacam macam rupa lipas ade dalam tuh. geli+benci.

saya balik esok. weeee...rindu gombak soo muchhhhh >.<
******************************************

sabtu ni one of my buddy will get engage. macam yang saya dah agak dari awal awal dulu lagi. seru dah sampai kot kan, congrats btw. tapi macam pelik tetibe sms bagitahu yang dia nak bertunang dah sabtu ni. what a surprise again, miss? i'm not too excited to get to know about it at all..since i'm already guess that thing will be happen at this very short moment. cuma ingatkan hujung tahun ni..haha...ouh sabtu ni 1st may ke?

dan dan kemungkinan jugak hujung tahun ni ada sorang lagi sahabat nak menamatkan zaman bujang. weeeee. seronok dengar :)

tahun ni musim orang kahwin agaknye kan. tahun depan musim orang beranak plak. wahaaa.

yang penting semoga perkahwinan mereka semua ni dalam keberkatan Ilahi, keredhaan keluarga dan kawan-kawan..n hope binaan masjid ni kukuhlah hingga ke hujung nyawa. aminn. jangan kawen sorok2 sudaaa...

okay, cukup lah pasal kahwin. haha.

what else to be merepeking here? ohh cuti nak keje. seriously I need a job! kene beli handphone baru weh. tak gagah rasa nak guna handphone gelap gelita tuh. mau bertambah2 power mata ni kang. huuuu. tapi tanak keje cashier dah. sebab i am wonder duit gaji yang dapat tuh halal tak if sales & profits of the company comes from hasil jualan liquor n pork selain dari barang2 yang lain? rasanya dah perlu fikirkan faktor faktor ni jugak. so u think?

okay lah, nak continue wat keje. all da best for ur exams, gambatte kudasai. always remember He's always by your side. InsyaAllah, u'll find the way :)

will miss my semester 3 memories T_T

Tiada ulasan: