بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Rabu, 29 Julai 2009

Blues Again~

Lantak la korang nak kate or rasa ape bile bace entri2 aku kali ni. sebab aku x mampu nak menanges di hadapan umum, so kat sini je laa aku mampu gtau ape yg aku rase. [walaupun da cam berazam tanak cite seday2 kat sini..haih]
skang ni aku menumpang kat umah cousin aku agy. maybe sampai abes cuti la kan. n abah masih tatau ape yang blaku kat aku. tatau harus ke tak gtau abah...
i am not belong to gombak anymore. T_T
selama ni aku rajin balik umah sebab nak jumpa abah je. itu pun bukan selalu dapat. biasa time aku merengek suh abah amik kat putra, n masa aku merengek suh abah anta aku balik shah alam. tu je chance aku nak jumpe abah. xpon kadang2 abah bawak g lunch. susah. nak jumpa ayah sendiri pon susah. tp xpela. mungkin memang itu yang Allah aturkan. hubungan aku ngan abah baik apa...
aku rasa aku memang dah ada penyakit trauma yang baru skang ni. bila aku rasa instinct macam ada lelaki yang marah, automatically aku rasa kecut perut. tetibe rasa cam vibrate satu badan. n tetibe rasa nak nanges.
aku rasa hubby cousin aku x brape suke aku stay lame2 kat sini.
aku dah mula fikir nak beralih tempat ni. tapi nak duduk kat mana?
oh sedih gila jadi 'penumpang jalanan' nih...
aku selalu takut ngan hubby cousin aku. die cepat marah, muke masam x bercakap. kalo die cakap pedih gile ayat. aku pena kot kene sound sbb wat anak die terjaga dari tido walaupun aku sangat x sengaja. bergenang tros aku kene mara dpn org ramai. T_T hurmm..die dah ade gaya cam x brape suke aku kat sini. yelah. aku dok sini xde benefit ape pun. menyusahkan lagi ade la kan.
nak harap adik beradik yg lain semua jauh. kakak still ngan induksi die lg kat penang. alang dok hostel tmpt keje die. sumer laki. xkan nak tido sebilik plak kan? sumbang mahram laa plak. abg sulung aku x tau laa die da tau ke x pasal aku ni. senyap je. aku pon tatau nak cite kt die cane.
haih. abang n abah manusia paling protector untuk aku. dorang x ley tengok aku hidup susah. pak long n mak long lagi la. x izin aku menanges. ni pon dorang tatau gak. isk sedih gile kalo dorg tau aku sampai camni.
macam mana aku nak cite kat dorang yang nurani aku sangat terluka?
siapa yang suka hidup menumpang? siapa? siapa yang suka meraih simpati orang? siapa?
kalo tengok in real aku ok je. relaks je ley gelak2. tp bile sebut pasal rumah, diam. aku tengah pk kalo orang tanye aku asal mana, maybe pasni aku kene gtau aku asal malaysia je kot. pandai2 lah kau pilih aku nak asal mane. best gak tuh.
hope pasni da xde cuti panjang. xtau nak merempat kat mane. cey, selfish gila request. orang lain semua ada umah la...kau sorang je xde umah izzah T_T
tak sabar nak balik kolej. cepat lah abes cuti.

Tiada ulasan: