بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ahad, 2 Ogos 2009

i'm gonna miss lil kaka sooo muchhhh :)


aku da sampai kolej since semalam, jumaat.

malam terakhir kat umah cousin, kaka yang comel tetibe kamceng gile plaks ngan aku. rajin cite ape2 ntah kat aku. bace buku la. melukis la. tengok gambar la. celoteh macam2. layann je la. rindu kat sore kaka yg comel. kuat gile laa btw kan.

dalam 1 am camtu, kaka memang bese x tido lg. cite die sume panjang2 gile. report berjela jela aktiviti seharian die. aku on laptop ajak die tengok upin & ipin. adoyai..sore dorang da cam serupe je aku dengar. cam nak gigit je rase tengok dak2 comey ni bercakap.

pastu layan plak lagu kanak2. kaka da menari sakan gile dah. gelak berguling guling aku. terus segar balik. kaka ajak men ketapi plak. layannn. layannn. bukan senang nak wat kaka kamceng ngan aku tau.

pastu dalam kul 2 aku da mabuk mabuk ayam dah. suh kaka baring, aku tepuk2 die. alahai manjas gila. bawak bantal busuk die baring sebelah aku siap pusing ngadap aku lagi. pastu rapatkan pale die ngan aku. cucuk2 pipi la, hidung la. then sengeh sorang2. sweet gilas dak nih. haha.

macam tau2 je aku nak blah. mula laa semangat nak manje2 ngan aku kan...

esoknye bile aku nak gerak, kaka kiss aku. muke da bajet seday. seday lak aku kan. pasni lame laa plak da x dgr sore kaka. hukhuk. rindu kt die.

ariesha zulaikha

lil kaka yg comey :)

Tiada ulasan: