بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Rabu, 15 April 2009

Membebel Ntah Apa Apa :p

Aku g melepak kat umah kakak last week. Habeskan masa dengan baca manga, tengok movie+anime and most of the time main game. Gila lah santai aku nih. Adoyai...

Aku baru tengok cite Twilight. Sadis kan aku? Orang lain sume dah lame daa dok addicted kat Edward tuh aku baru lah nak tengok si vampire tuh. Haha. Not bad. Menarik. Tapi xde la sampai addict kot. Hoho


Aku baru main game Virtual Villagers - The Secret City. Main dalam seminggu je. Tinggal satu puzzle je agy tak settle. Haih. Tapi dah malas kot nak main. Malas nak pikir dah cane nak settle. Yang bestnye main game tuh, orang orang kampung aku semua aku letak nama kawan kawan. Haha. Tapi dalam game tuh, name aku dah mati la. Siot je. Pendek umo tol.

Aku da tengok Knowing. Best. Best. Best. Cite pasal ramalan sorang budak tentang peristiwa peristiwa besa yang akan blaku dalam tempoh 50 tahun akan datang melalui nombor. Sampai kiamat tau. Api telan Bumi. Gila lah sakit kalau mati macam tuh. Huhu


Kakak aku ade koleksi manga Gempak Starz banyak gila! Ni semua sebab pengaruh aku lah nih. Haha. Bagus gak. Selamat duit aku. Takyah beli manga dah baca manga yang die beli je laa pas nih. Hoho. Tapi antara semua tuh aku paling suka Good Morning Call. Gelak gelak aku bace manga tuh. Tapi kat kakak aku ade sampai volume 3 je. So terpakse laa aku donlod sendirik yg seterusnya. Xpo. Xpo. Cite best :D

Good Morning Call: Uehara Hisashi & Yoshikawa Nao. Kawaii!!! :D

Paling penting, aku terus mabuk pas tengok anime Itazura Na Kiss. Adehh..penangan die cam pas tengok 1 Litre Of Tears oh. Terkenang kenang aku. Tapi yang anime nih happy ending lah kan. Cite pasal Aihara Kotoko suka kat best student skolah dia, Irie Naoki. (Aku memang suka la nama Irie ni sebab cam dekat dekat je ngan nama Irienna kan?kan?heheh). Irie Naoki nih plak sombong gila, yelah cold-hearted person lah katekan. Die memang direct gila la cakap tak suka si Kotoko ni sebab minah ni cam bodo bodo sket & cam tak sepadan laa ngan dia yang cam 'superstar' tuh kan. Tapi dengan coincidences menarek yang blaku dalam hidup dorang, lama lama Naoki mula suka kat Kotoko. Ahaha. Perjalanan cite nih memang sweet je. Ade gembira, sedih, kecewa, kelakar yadda yadda.

Itazura Na Kiss : Irie Naoki & Aihara Kotoko. Pon kawaii gak!!! :D

So skang nih aku ngah addicted nak baca manga Itazura Na Kiss and Good Morning Call. Pastu nak tengok cite It Started With A Kiss dan They Kiss Again. Oh memang menjuling laa aku nak abeskan semua. Sebab aku kene settle semua ni cepat cepat coz next week aku nak tinggalkan kl agy. Huhu


Ok.Tu je nak membebel. Bye.





Jap. Aku dah tahu dah lelaki yang cane aku suka. Dan aku memang menanti laa kewujudan lelaki camtu. Semalam da discuss dah ngan Nanad. Haha. Semangat je weh. Gahaaa

Tiada ulasan: