بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Sabtu, 7 Februari 2009

"When you think it was your last, you will do your best"


Aku selalu fikir, apa yang aku buat sekarang, adalah kali terakhir aku buat semua ni.

Aku dah nak mati kot.

Skang ni, bila aku bersama dengan orangorang yang aku sayang, aku akan cuba dapatkan masa masa terbaik supaya ada satu kenangan tentang aku yang kekal dalam ingatan dorang.

Orang buli buli aku, suruh aku wat itu ini, aku redha je. Sebab aku fikir, mungkin itu kali terakhir aku tolong dorang wat sumthing. Mungkin, itu kali terakhir khidmat aku diperlukan. Walaupun apa yang aku bagi xde laa bagus mane, at least aku cuba yang terbaik yang aku mampu. Because I think it would be my last.

Pelik kan. Ada fikiran macam ni?

Kadang kadang aku rasa nak marah bila ada sumthing happen yang x kena dengan apa yang aku nak. Tapi aku biasanya cepat cepat suruh calm, kalo marah pun marah diam diam. I hate argument. Tapi ramai orang suke gado ngan aku. Ahaha.

Dan, bila kita berhenti berharap, tiada impian tiada harapan, itu bermakna kita menuju kematian.

Aku kot?




Takutnya. Asyik rasa nyawa dah x panjang je nih. Amal ibadat tak cukup lagi. Tuhan, berilah aku peluang untuk bertaubat :(

Tiada ulasan: