بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Selasa, 20 Januari 2009

Story For Today

Hari ini,

saya telah menyiapkan resume saya.

dah submit kpd company yg berkaitan.

malangnya email message saya kene blocked sebab ada image.

resume bukan ke memang kene letak gambar? haih

jadi, sekarang, saya fikir, perlu submit gaya pos eh?

weee tak pernah lah hantar resume. nak wat resume pon tanya kakak juta juta kali.

ermmm..tgk lah camne nanti.

oh ya kalau dah submit resume, mesti pas tuh kene interview lak kan?

haiyoh. cuak nya!!

bg tips sikit :)



p/s: hari ni, masa tunggu bas nak balik umah, ade due orang uncle neyh. cina n india. uncle cina ni agaknya tanye kat uncle india tuh macam mana nak pegi somewhere. aku rasa dia nak gi selayang kot. dari tempat aku memang susah sket nak g selayang kalo xde transport sendirik. so uncle india ni explain la ngan sungguh sungguh cara macam mana die nak pegi tempat tuh. dan uncle cina nih pon tanye macam macam gak la. aku tengok je la kan. tibe tibe kan uncle india tuh ajak uncle cina tuh lintas jalan. tau x dia watpe? die tolong bawakkan terus uncle cina tuh g tempat yg die nak pegi guna transport awam. aku sempat la gak dengar uncle cina tuh kata x payah tp uncle india kate doesn't matter. tetibe terdetik dalam hati, 'bagus kalau orang malaysia ade sikap macam ni especially bangsa aku sendiri kan?'

Tiada ulasan: