بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Jumaat, 9 Januari 2009

kecil hati

Kalau aku datang sini sebab nak tengok
kau moody,
diam seribu bahasa,
cakap macam orang berchenta,
kan lebih baik aku balik je cepat cepat?
memori kita akan mati bila tiba ahad ni.
sementara aku punya masa,
aku cuba nak grab peluang peluang yang ada untuk sama sama ketawa dan gembira dengan semua
grab peluang nak jumpa orang orang yang pernah tinggalkan memori dalam hidup aku.
walaupun aku mungkin akan ada di sini,
haluan kita dah tak sama.
Maaflah atas segala keterlanjuran atau apa apa je yang menyakitkan hati.

kau buat aku rasa menyesal datang ke sini.

4 ulasan:

13may berkata...

errr....errr....

lagi sekali jadi tak terkomen :D

Izzah berkata...

ahaha..just forget about dis entry..
tgh super tension tyme tuh..haha..
anyway, da settle pon..
x jadi dah nak nyesal..haha ^^,

i'm NOT alone berkata...

nadia pelakon air mata terhebat!!

Izzah berkata...

haha..jom jom bagi pingat kehormat kat die..heheh.

without her..aku da cabut lari kot :)


p/s : aku rindu la kat abg aku.kim salam eh kt die :p