بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Isnin, 24 Mei 2010

i think i'm bad...

tatau lah kenapa..lately makin lambat aku reply sms...dapat sms baca tapi nak reply selalu hold. kadang2 delete dulu msg tuh konon nak bagi msg lain masuk lepas tu langsung lupa nak reply. aduhhh..aku rasa cam aku ni makin teruk. time bestie2 aku ade masalah..time dorang datang cari aku..time tuh laa aku reply lambat..reply mcm ayat pun tah pape..aku bace balik pon rasa nak tempeleng diri sendiri. then time tu jugak laa aku ngah tido..ade customer..buat keje...rasa mcm tak care kat bestie sendirik. isk. maafkan saya :(

sebab skang aku wat part time jadi tuh nak dijadikan alasan aku takde masa untuk sekurang2nya dengar masalah kawan baik aku? seriously rasa tak best laa camni. aku rasa bersalah. aku hepi2 kawan2 aku ngah ade prob..ngah tension itu ini tapi aku tak dapat pon nak support dorang, jadi kawan yang memahami. teruk!

dan ni lah antara things yang wat aku rasa siyesly x best.

~ aku sms ema bile nak mintak tolong kejut aku pagi2 je. takot terlajak tido. pastu xde pon nak tanye2 kaba die ke..update ke ape..kalo sempat pon kejap2 je..haih

~aku lupe ja exam micpa rini. tu pon ingat bila ja btau semalam. selalunya aku ingat. isk3. hope die bley buat ngan success. huhu

~masa nanad text cite ape yg die rasa..aku reply 2 jam lambat! dan aku sms pendek2 je. pastu nanad tak reply dah sebab aku rasa respon aku yang cam tah pape tuh. haduiii

~syira text pon aku selalu reply lambat2. kadang2 aku langsung lupa nak reply. n aku selalu bantutkan apa yang die nak bgtahu aku. *tampa diri sendiri*

i'm very2 sorry my dear besties. i really want to be ur gud buddy but at this moment rasanya aku ade satu je alasan yang cam bley diterima akal kalo sms ni. handphone aku still digunakan dalam keadaan lampu die yg x menyala tuh jadi sekiranya faham..membaca msg adalah begitu sukar. makin lama makin susah. sorry sangat2. kalo aku taip msg agak laa senang sbb dah tahu apa nak taip tp besenya tak bace balik la. taip terus sent. insyaAllah dapat gaji nanti aku tuka phone n kite ley sms as usual k? huhu

senang2 nanti aku call k. take care semua. luv u :)

2 ulasan:

i'm NOT alone berkata...

no worries..
tak ambik hati pon.
kadang2 aku pon rasa camtu gak.
rasa cam abaikan kawan2.
bila dah keje, susah sangat nak ambik masa jap mesej kawan2. busy and penat.
bila dah kahwin nanti, mintak jauh la abaikan family.

~~HOHO~~

nurulnh berkata...

hohoho..sy arahkan awak update blog.. :)