بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Rabu, 6 Januari 2010

Satu Kehilangan

"Haah. Dia da tuka mode pengajian. Dia buat pjj skang. Course pun dah tukar. Finance."

Tergamam. Tu je jawapan untuk segala kemisterian dari start cuti sampai lah aku timbulkan soklan ni kat kp a.k.a ketua program? tuka course? tuka mode?

why? why? n why?

Macam sebak bila tahu berita nih. Hilang terus mood tahun baru yg kononnya mahu ceria dan gembira selagi mampu. Its ok for her to decide whatever she think is the best for her. That's her future, not me. Obviously lah kan. Tapi apa masalahnya kalau berterus terang je? Okay. Mungkin ada personal reason ke ape. Tapi at the same time suka bagi msg yg memberitahu bahawa she really miss me, love me yadda yadda.

One thing people really should know about me - I can talk about feelings. But not towards me. Especially from the girls. Full stop.

Aku pun tak faham apa masalah aku bagi kategori perasaan ni. But sekali cakap pasal bende ni, mmg sangat sangat annoying. Kalau lah kerana aku sampai dia decide nak tuka mode n tuka course sekali, aku memang rasa berdosa sampai bila bila la. Sebab aku mmg takkan balas or respon punya bila dia bg msg2 camtuh. Jangan mimpilah. Dengan lelaki pun susah nak cakap, ini kan plak perempuan.

Tapi memang rasa kecewa dengan tindakan dia. Dia silap besar kalau fikir aku gembira. Dan setiap kali dapat msg die pun aku tak pernah senyum.

Memang sunyi tanpa kehadiran seorang teman bernama Natasya.

Thanks for the memories...

Tiada ulasan: