بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ahad, 3 Januari 2010

2010 :)

Assalamualaikum wbt :)

Macam dah lama tak agak aku x update blog nih. Saje menyepi. Macam kejap je 2009 dah pun pergi. Tanpa sempat aku bercerita panjang alkisah Disember yg lepas. Wahaaa. Takpe lah. Simpan dalam hati je :)

Well...tahun 2010 nih tatau lah dugaan n cabarannya macam mane plak kan. First thing is, sem ni aku start dok umah sewa. Tatau laa kuat ke tak nak go on life cam tuh. Haha.

Satu perkara tentang aku - banyak perkara yang aku dah lupa. Banyak perkara yang aku dah tinggalkan.

Hidup masa lepas adalah kenangan. Bukan kehidupan yang harus diungkit dan berharap akan berulang semula.

Anyway, happy 21st birthday my dearest bestie, SITI ZAKIRAH :)