بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Jumaat, 23 Oktober 2009

Minggu Ini Minggu Terakhir Semester Ini

Semalam kelas terakhir PD..dan bila dengar kata kata terakhir lec, rasa macam sedih laa juga. baru sedar yang sem ni da berakhir. Next sem jumpa lec lain plak, classmates lain, subjek lain yg confirm confirm makin susa punya.
One thing yang kurang bila wat degree ni, aku xde class yg betol2 aku permanent. subjek ni kelas lain, subjek tu kelas lain. classmates pon bersepah sepah sampai tak ingat dia ni, dia tuh classmates tang mana. kadang kadang macam seday jugak selalu tak alert ngan class, fac etc. tp nak wat cane..da jadual memang tak sama. ade subjek part 1, 2 and 3. so sah sah laa tak sama dengan mereka mereka yg ikut normal path kan. Heh. Takde ape la.
Aku tak sempat salam salam ngan cik mashitah sebab aku tak pegi pon kelas last die. padan muka aku. lepas tu menyesal. warkkk. masa last kelas ngan pn aini ritu pon cam seday jugak. aku suka sangat sensei ni. hopefully dapat jumpa dia lagi walaupun assessment mark aku rendah je. 32. arghhhhh. tp dalam semua paper yg aku amik sem ni, aku paling suka qmt. slack, lec ajar tara paham. haih. susa ati betol.
Final exam lagi 6 hari je oi. Cuak cuak jugak. Study study jugak. Tapi faham n mampu tak apply tuh tatau la kan. Doakan aku weh T_T
Semoga korang korang semua pon success jugak final exam nanti k. Mintak mintak kita semua tak keras tangan laa nak tulis jawapan yang macam panjang panjang tuh kan. Otak pon hope tak beku lah dalam aircond. Heheh
Gambatte kudasai!!!

Tiada ulasan: