بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Rabu, 17 Disember 2008

Hye!!
Aha..lama dah aku x blog..rindu gile..a lot of things happened lately..n sangat memeningkan kepala otak aku..aku still batuk..da 2 minggu...adoyai...flu pon same..ritu kua hingus campo ngan darah...syhhh..diam k...n pg td batuk teruk sgt smpai sesak nafas aku...tgk2 bile kahak kua ade campor ngan darah yg da bertukar jd itam..hingus pon same..aiyooo..adam, my cousin suspect aku batuk kering. nak kene bunoh kot mamat sekor tuh. caiss
urmm..dengar cite esok eh br dpt result? haiyaa..mangat je aku g online kat cc...ntah pape laa uitm ni..tiap2 sem wat lawak x klakar neyh..igt student byk mase ke nak g online? cit.
ari ni gals batch aku wat gathering kat mid. huhu. seday aku x dpt join. yg spex plak wat gathering kat times square. mesti xde wakil from batch aku :p
oh..td jalan2 kat bandar kuala kangsar wif bestie, nadia :)
mcm x caye je dow dpt gak jumpe die kat sini. heheh

3 ulasan:

nadeaiesha berkata...

kitorang suma siap taktau lagi ada gath kat tquare tu.

alaa ntah2 kalu kita suma gi, semorang cam..eh sape ni? batch mane? hahahaha

izz_anis berkata...

salam..izzah... better jumpe doc.. bahaya tu..huhu

Genie berkata...

hi hope u will get better soon..

saya tag awak..sila tgk kat blog..

=)